Een schipper die niks tegenkomt,of een boot zonder krassen is niet gebruikt.
Bij mijn allereerste vaartocht met een andere boot kon ik de verfpot bovenhalen; tot 3x toe met de boeg tegen de wal.
Conclusie: de boot was langer.
![Beschaamd :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Clemens
Casual schreef:
Ik heb een geplastificeerde kaart met alle aandachtspunten voor het wegvaren en terugkomen en verlaten van de boot
PARO schreef:
Bij mijn allereerste vaartocht met een andere boot kon ik de verfpot bovenhalen; tot 3x toe met de boeg tegen de wal
Wim Niessen schreef:
Had pas mijn eerste boot en stond na een klein regenbuitje weer heerlijk buiten te sturen. Was - dacht ik - stuurloos omdat bij het benaderen van de Irenebrug in Rotterdam mijn boot vooruit bleef varen ondanks dat ik achteruit geschakeld had. Tegen de kade aangevaren, boot aan het remmingwerk gelegd, loopplank uitgelegd en naar een werf in de buurt gereden. Daar mijn sleutels achtergelaten met het verzoek het probleem op te lossen. De dag daarna werd ik teruggebeld: de bediening binnen stond niet in zijn vrij.
Meer vertel ik niet!!!!
stentor950 schreef:
Ik kan het zonder relaitje, dat heet je hersens gebruiken
Wolf1 schreef:
Het zal me echt niet overkomen !
Met een relaitje is de startstroom onderbroken.
Gr. Wolf1
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten