Verhuizing Forum!

algemene discussies

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor henkvd » 05 Jan 2014, 13:02

update:

De rubriek even voorstellen wordt vandaag overgezet, niet in z'n geheel dat is niet te doen met de traagheid van het oude forum, alleen berichten met wat meer dan welkom worden overgezet.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4478
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor henkvd » 12 Jan 2014, 23:20

update;

Gaat deze dagen niets zo snel en de rubriek is erg groot, Steigerpraat staat in de steigers er worden de nodige berichten overgezet,die zijn nog niet zichtbaar om straks alles een beetje in volgorde weer neer te kunnen zetten, er verdwijnen zelfs topics uit de rubriek om daar berichten aan toe te kunnen voegen, die blijven tijdelijk even in het kopieer hoekje staan.

Het enige waar aan u het toe nu toe merkt is de berichten teller die loopt gestaag op.
Als alles is overgezet zullen de topics in 1 keer worden overgezet uit de kopieer hoek.
Niet alle topics worden overgezet, er staan heel veel topics in deze rubriek, echter wat totaal niet meer actueel is, zoals bv kerstwensen 2012 worden niet mee genomen, ook wat totaal niet meer actueel is ( zoals bv het Zeilen forum, dat is inmiddels hersendood ) worden niet overgenomen.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4478
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor henkvd » 18 Jan 2014, 16:27

update:

De laatste rubriek is nu ook overgezet, Steigerpraat is overgezet, we missen in totaal ruim 1000 berichten, die heb ik niet meegenomen en komen uit de volgende rubrieken, Marktplaats, alles ouder dan een jaar is niet meegenomen of verwijderd, Even voorstellen, de meeste berichten zijn al zo oud dat het niet meer loont om over te zetten, Steigerpraat, totaal niet meer actuele topics bv de discussie rond Zeilen, is niet meegenomen.

De berichten zijn zo zorgvuldig mogelijk overgezet, de links hersteld waar mogelijk ( niet alle links waren nog werkend) afbeeldingen meegenomen zover deze nog werkend zijn, qoutes meegenomen etc etc. ik kan niet garanderen dat alles foutloos is, er zijn enkele topics dubbel, heb ze alleen nog niet terug kunnen vinden.


Nog uit te voeren:


- Niet alle smilies werken.
- Invulling geven aan het portal ( zie ideenbus)
- Berichten voorzien van de juiste poster, nog zo'n 1500 schat ik, mis alleen nog de poster namen.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4478
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor vuuren1 » 18 Jan 2014, 21:38

Super, Henk!
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor Jan Huibers » 27 Feb 2014, 22:53

Niemand gemerkt dat het forum er even uitgelegen heeft vanmorgen? :D

Ik controleer iedere morgen gewoontegetrouw of mijn website's nog draaien en merkte dat alles uit de lucht was en omdat dit forum bij dezelde hosting zit dus ook. Er bleek vannacht iets misgegaan te zijn met de back-up die iedere nacht gedraaid wordt. Alles wat bij Hostet (serverparkbeheerder) draait via verschillende hostings lag er eigenlijk uit. Maar gelukkig draaide alles een half uurtje na mijn telefoontje weer. Maar ik las er niks over hier...
Gebruikers-avatar
Jan Huibers
 
Berichten: 1073
Geregistreerd: 11 Dec 2013, 20:23
Woonplaats: Leerdam
ligplaats: Heukelum
info:

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor henkvd » 27 Feb 2014, 23:03

Geen idee Jan, zag net wel je SMS, het is hier vrijdagmorgen 07.30 ik ben weinig online deze weken.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4478
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor Jan Huibers » 27 Feb 2014, 23:22

Je bent je tijd ver vooruit Henk!! :D leuk daar??
Gebruikers-avatar
Jan Huibers
 
Berichten: 1073
Geregistreerd: 11 Dec 2013, 20:23
Woonplaats: Leerdam
ligplaats: Heukelum
info:

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor henkvd » 10 Mrt 2014, 07:46

Australie hebben we voor een deel gehad,zie rode lijn in de link hieronder Melbourne, Adelaide.
Op dit moment is het tijdverschil +12uur, huidige locatie Picton New Zealand

http://www.destination360.com/contents/ ... n-road.gif


Afbeelding

Afbeelding
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4478
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor Jan Huibers » 10 Mrt 2014, 12:24

........ Sprakeloos.... Wat een mooie plaatjes Henk!!!
Gebruikers-avatar
Jan Huibers
 
Berichten: 1073
Geregistreerd: 11 Dec 2013, 20:23
Woonplaats: Leerdam
ligplaats: Heukelum
info:

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor henkvd » 10 Mrt 2014, 13:04

Plaatjes hebben we maar even online gepikt, uploaden kost weer MB'tjes, daar moet je weer even rekening mee houden buiten NL, echter soort gelijke hebben we wel geschoten, the Great Ocean road geeft genoeg mogelijkheden om mooie plaatjes te schieten met ruim voldoende mogelijkheden om even te stoppen.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4478
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Vorige

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten