Verhuizing Forum!

algemene discussies

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor henkvd » 25 Dec 2013, 01:03

update:

Hier en daar vormen zich wat eelt plekken, begint er ook wat slijtage aan het materiaal merkbaar te worden, maar De stelling is ook verhuist.
Nu zit ik er tegen aan te hikken waar verder te gaan.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4478
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor Klaver vier » 25 Dec 2013, 12:15

Henk .het forum loopt als een trein,ik zou zeggen ga eerst is lekker genieten van de kerst,en daarna zie je wel weer.Neem even lekker je rust.Ik denk dat iedereen op het forum al weer volop geniet van hoe het nu werkt,het is nogal niet wat wat er allemaal al verzet is door jouw.Veel respect Gr René ( De Stoere).
Klaver vier
 

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor antonh » 25 Dec 2013, 13:16

Henk,
het forum draait weer op top snelheid.
Ik kan geen plaspauze meer inlassen als ik van topic naar topic ga.
Het is weer snel.
Compliment hoor.

Anton
Houd altijd een handbreed water onder de kiel.
antonh
 
Berichten: 368
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 18:07
ligplaats: Oude Pekela
info:

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor henkvd » 25 Dec 2013, 13:36

Er is nog genoeg te doen, ca 3000 berichten moeten nog verplaatst worden, nog vele berichten zoeken een poster, dat valt hier en daar niet mee door nog ontbrekende leden.
Enkele zelden gebruikte rubrieken zijn verwijderd, maken het forum index onnodig lang.
De rubriek Marktplaats wordt opgeschoond, alle zeer oude aanbiedingen worden verwijderd, dit zal voortaan automatisch gaan, de tijdsduur wordt een jaar, of eerder als de aanbieding niet meer geldt. ( verkocht / voorzien)

Als alle berichten verplaatst zijn zal het forum een oude wens krijgen, met een pagina met alle nieuwe berichten in 1 overzicht zoals op het oude watersportforum ooit aanwezig was.
Het formaat van de index pagina zal versmalt worden om ruimte te geven aan de sponsoren om de hosting kosten te dekken.
Nog niet alle Smilies werken, hier moet nog een update tegen aan.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4478
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor Jan Huibers » 25 Dec 2013, 15:53

Henk heeft de kalkoen al achter de kiezen zo te zien.... :D
Gebruikers-avatar
Jan Huibers
 
Berichten: 1073
Geregistreerd: 11 Dec 2013, 20:23
Woonplaats: Leerdam
ligplaats: Heukelum
info:

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor henkvd » 25 Dec 2013, 17:15

Ga ik zo aan beginnen Jan.


Vandaag de volgende items overgezet: Vaartips , Reiservaring en een gedeelte van Projecten.


Wordt vervolgd.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4478
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor henkvd » 28 Dec 2013, 01:53

update

de rubrieken projecten en waar vaar jij mee ? zijn ook overgezet, het einde komt inzicht.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4478
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor henkvd » 28 Dec 2013, 13:04

Vandaag staat de rubriek Marktplaats in de steigers

Berichten die ouder zijn dan een jaar of waarvan duidelijk vermeld is dat ze verkocht zijn of bij gezocht voorzien zijn, worden niet overgezet.

Werkzaamheden zijn inmiddels afgerond.

zonder te spieken staan alleen Steigerpraat, de Ideeënbus en even voorstellen nog op het lijstje om te verhuizen.
Dan blijft het koppelen van berichten aan de posters nog over, delen zijn reeds voorzien van de juiste eigenaar van het bericht.

Al vraag ik me hard op af wat ik met deze laatste 3 rubrieken moet.
-geheel overnemen
-interessante topics overzetten en de rest niet

Best lastig, de ideenbus kan naar mijn mening verdwijnen, even voorstellen is op zich prima maar om nu alle oude voorstellen over te nemen is niet echt interessant.

Steigerpraat bevat best aardige topics en ook niet actuele topics, hier worstel ik nog het meest mee, een grootdeel overzetten of alles heb ik op zich geen bezwaar tegen.


Gaarne uw feedback.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4478
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor henkvd » 31 Dec 2013, 17:38

update


De laatste dagen even gas terug genomen met overzetten.

De optie ligplaats is weer opgenomen in het profiel, helaas worden de reeds ingevulde gegevens niet meegenomen uit de backup.
Je kan deze optie vinden in Gebruikerspaneel > profiel > wijzig profiel en dan helemaal onderaan ligplaats.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4478
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Verhuizing Forum!

Berichtdoor henkvd » 03 Jan 2014, 21:11

update:

De laatste dagen de nodige berichten voorzien van de naam van de poster, op dit moment staan er nog zo'n 2000 berichten te wachten op de juiste eigenaar.
om het voor mij een beetje makkelijker te maken zijn de berichten die bewerkt zijn voorzien van icoontjes:
:oops: voor een Topic waar alle berichten voorzien van de juiste eigenaar en
:mrgreen: voor berichten waarvan nog niet alle schrijvers zich weer aangemeld hebben en dus gedeeltelijk klaar zijn.


In de tussentijd wordt er weer de nodige berichten overgezet naar een kopieerhoekje op het forum, deze tussentijds parkeerplek maakt het voor mij wat eenvoudiger om het een en ander uit te voeren zonder dat er evt gereageerd wordt op een Topic, anders zakt zo'n Topic snel op een pagina verder in de lijst, nu kan ik ze in een keer straks in de juiste rubriek plaatsen.

Uit even voorstellen haal ik alleen de Topics die interessante info bevatten en meer bevatten dan alleen welkom.
Het oude forum loopt geregeld zo beroerd dat ieder topicje uit die rubriek niet haalbaar is om over te nemen.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4478
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten