Ik lig met mijn schuit in de winter aan de (vlottende) steiger ivm met heftige (snelle) hoogte verschillen van de waterstand, in de zomer speelt dit niet en lig ik aan de bezoekerssteiger, enkele keren in het seizoen is het vol in de jachthaven en liggen ze vastgemaakt aan mijn bootje, heb ik geen probleem mee, het enige waar ik me zorgen over maak is : hoe ziet hun elec. instalatie eruit, hoe is het gesteld met de overige zaken die gevaar kunnen opleveren voor mij(n schuit).
Terecht opgemerkt door een gewaardeerd poster, en uiterst scherpzinnig ook nog eens ("waar is dit" heeft deze goede man heel vaak juist

) kan je op kanalen en aanverwanten geen plaats claimen want is geen privébezit.
In feite gaat het om de aloude vraag, bestaat er nog hoffelijkheid onder de mensen, zelfs buiten de watersport?
Goed, iets naast de stelling maar waar ik wou reageren, is al een slotje op nl het draadje in de prullenbak :"arbitrage", kwam er een onbeschofterik als een Broekie of leugenachtige stoker Harini of nog enkele van het te mijden soort van forumers naast mij liggen...tja dat zou niet gaan, eender waar gewoonweg niet, zelfs op een publieke ligplaats.
Tussen haakjes de reden dat ik op dit forum blijf (posten

) is omdat ik een PB'tje heb gekregen dat motiverend werkt, bedankt voor de persoon die het aanbelangd.