Moet de motor er terug uit dus ik dacht het zo op te lossen.
Mvg,
Pascal.

SimondeDanser schreef:Ik begrijp wat je wilt. Dan zou ik wel met M12 bouten met een borst beginnen en niet met volle draad. Dan worden het een soort pasbouten. Zit er wel een pasrand aan de homokineet die precies in de flens van de kk valt?
Wanneer de gaten precies recht voor elkaar zitten kan dit de oplossing zijn. Indien dat niet zo is moet je met een tussenflens (met pasranden) gaan werken. Maar dat heeft wel als nadeel dat de lengte van je motor+kk langer wordt met de dikte van die tussenflens. Ik heb deze oplossing zelf wel eens toegepast. Maar ik had de motor nog niet vast gezet op de fundatie. Dus ik kon nog gemakkelijk de nodige millimeters opschuiven.
Wolf1 schreef:
pascall schreef:Een vernauwing in de leiding naar het injectiespunt van de uitlaat?
Ik ben even niet mee.
Mvg,
Pascal.
pascall schreef:Een vernauwing in de leiding naar het injectiespunt van de uitlaat?
Ik ben even niet mee.
Mvg,Pascal.

De vloeistof kiest de weg van de minste weerstand. Wanneer de leidingen van de hoofdstroom en de bypass even groot zijn zal de bypass afsluiter niets doen. Door een vernauwing (orifice) in de hoofdstroom te maken zal je bypass afsluiter (beter) gaan regelen. Alleen dan moet de bypass afsluiter wel in de onderste poot getekend worden en niet in de hoofdstroom zoals nu het geval is. En de pijlen links in de tekening moeten beiden van links naar rechts wijzen.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers