Joriss, No problem
Het omschrijven van een probleem is niet altijd zo simpel als je zelf niet goed weet waar het over gaat, daar staat niet iedereen altijd bij stil
Leidingen doorspoelen heb ik zelf destijds niet hoeven doen omdat ik ze vervangen heb.
Ik denk dat je ze het beste loskoppelt van pomp en cilinder en met perslucht doorblaast (let op de troep!!)
De afgekoppelde cilinder ook even heen en weer halen om oude olie en evt. vuil eruit te krijgen
Als je jouw pomp op de achterkant bekijkt, heb je 4 aansluitpunten, waarvan de bovenste en onderste zullen zijn afgedopt. De linker/rechter aansluiting zijn de stuurleidingen.
- De onderste aansluiting wordt als compensatieleiding gebruikt indien er een (lager geplaatste) 2e stuurpomp aanwezig is (bij jou dus niet van toepassing)
- De bovenste aansluiting wordt dan gebruikt om het buffertankje op aan te sluiten, dit houdt de pomp op niveau.
Let er op je leidingen te markeren, als je ze per ongeluk sb/bb omwisselt stuur je verkeerd om en kun je opnieuw beginnen met vullen/ontluchten.
Van belang is dat je nieuwe pomp gelijk van capaciteit is, wel of geen ingebouwde kleppen is eigen keus, zie hiervoor eerdere topics
Volgens mij levert Hans (Vuuren) dit materiaal, zou hem even een pm sturen.
Succes