epoxy of polyurethaan?

opknappen, schilderen, isoleren, beglazing, raamrubbers pees

Re: epoxy of polyurethaan?

Berichtdoor quichot » 31 Okt 2014, 17:25

En ik dacht nog wel, ik gooi er twee emoticons tegenaan, dan snappen ze wel dat ik het -na 3 bakken koffie!- niet al te serieus bedoel!
MAAR ZELFS DÁT NIET!!! >>>>>>>> ;) ;) ;) ;)

Ik heb het schip in de teertijd altijd zelf gerold, maar dat spuiten gaat zo efficient en snel en niet te vergeten, zo goed, daar is niet tegenaan te werken. En ik word ook een dagje ouder, moet je niet vergeten. Zo half op m'n rug onder een vloer van 20 x 4 meter, nee, dat zie ik me niet meer doen.
Wie vaart zit niet aan de grond.

Met schippersgroet, Guido
Gebruikers-avatar
quichot

ligplaats: wsv Swaenenburght Halfweg
info: motorbokschip Jonge Willem
H.Haring Wilnis 1910
20,56 x 4,10
verpl 40 ton
DAF dd575 1964
reg. varend erfgoed 2639

Berichtdoor Lucter » 31 Okt 2014, 18:17

quichot schreef:En ik dacht nog wel, ik gooi er twee emoticons tegenaan, dan snappen ze wel dat ik het -na 3 bakken koffie!- niet al te serieus bedoel!
MAAR ZELFS DÁT NIET!!! >>>>>>>> ;) ;) ;) ;)

Ik heb het schip in de teertijd altijd zelf gerold, maar dat spuiten gaat zo efficient en snel en niet te vergeten, zo goed, daar is niet tegenaan te werken. En ik word ook een dagje ouder, moet je niet vergeten. Zo half op m'n rug onder een vloer van 20 x 4 meter, nee, dat zie ik me niet meer doen.

Vergeet die groene zeep niet voordat je het water ingaat, dan wordt het "Schuimende Willem",en pleeg je straks nog een milieu-delict :lol: :lol:
Lucter

ligplaats:
info:

Berichtdoor quichot » 01 Nov 2014, 08:12

Lucter schreef: Vergeet die groene zeep niet voordat je het water ingaat, dan wordt het "Schuimende Willem",en pleeg je straks nog een milieu-delict :lol: :lol:

Nou weet ik waar de term 'zeeschuimer' vandaan komt. De groene zeep waarmee scheepshellingen werden ingesmeerd voor stapelloop.
Wie vaart zit niet aan de grond.

Met schippersgroet, Guido
Gebruikers-avatar
quichot

ligplaats: wsv Swaenenburght Halfweg
info: motorbokschip Jonge Willem
H.Haring Wilnis 1910
20,56 x 4,10
verpl 40 ton
DAF dd575 1964
reg. varend erfgoed 2639

Vorige