Anti fouling

opknappen, schilderen, isoleren, beglazing, raamrubbers pees

Re: Anti fouling

Berichtdoor Basher » 19 Feb 2016, 01:16

Jan Huibers schreef:Jaap (Basher) is vandaag een bakkie komen doen bij mij in de loods. Die heeft gezien en gehoord hoe we werken en waar we op letten. We meten alles in de loods en kunnen alles beinvloeden en regelen.
Ik zeg niet dat ik DE expert ben, er is elke dag weer wat bij te leren maar ik heb wel wat ervaring intussen en ik beheers het spelletje redelijk goed intussen.

Ja ja, zelfs een ouwe "massinist" met een buik vol dienstjaren kan nog wel wat bijleren ontdek ik elke keer weer. :lol:
Basher

ligplaats:
info:

Berichtdoor Derby 18 » 19 Feb 2016, 08:59

Ik ben dus helemaal nieuw met boten etc. Ja ik heb regelmatig een boot gehuurd en kan een beetje varen, maar wat betreft onderhoud ben ik een leek.
De binnenkant opknappen lukt me wel. Ben al bijna klaar met al het lakwerk, in maart komt een monteur de DAF575 voorzien van nieuwe brandstofleidingen, beurt geven etc. Ook komt in maart een electricien wat achterstallig electrisch onderhoud verrichten, maar toch probeer ik zoveel mogelijk zelf te doen.
Die anti-fouling laag wil ik dus zelf aanbrengen, dus elke tip is van harte welkom. Als het kan wil ik winter 2016/2017 de romp etc aanpakken, dus ook daar zijn tips en hints welkom.

Trouwens, weet iemand hoe ik afbeeldingen kan toevoegen? Wil graag een foto van mijn boot met jullie delen.

gr,
Derby 18

ligplaats: IJsselmonde
info:

Berichtdoor Derby 18 » 19 Feb 2016, 09:08

Hi Jan Huibers,

Ik wil wellicht de boot in winter 2016/2017 uit het water halen en de buitenkant aanpakken.
Verhuren jullie ook opslagplaatsen binnen waar ik evt kan klussen?

Gr,

Jaco
jaco.olierook@yahoo.com
Derby 18

info:

Berichtdoor Jan Huibers » 19 Feb 2016, 09:13

Derby 18 schreef:Hi Jan Huibers,

Ik wil wellicht de boot in winter 2016/2017 uit het water halen en de buitenkant aanpakken.
Verhuren jullie ook opslagplaatsen binnen waar ik evt kan klussen?

Gr,

Jaco
jaco.olierook@yahoo.com

Zeker worden die verhuurd er zijn 2 werkloodsen en de rest van de loodsen is alleen stallen en niet werken.
Voor jou geldt hetzelfde als de rest, anders kom je gewoon een keer een bakkie doen bij ons. Dan laat ik of een ander je alles zien en aan de balie kunnen ze een prijs maken voor je.

De Koornwaard BV
Appeldijk 17
Heukelum

Ps: ik zou in de D-loods willen staan... ;)
Gebruikers-avatar
Jan Huibers

ligplaats: Heukelum
info:

Berichtdoor Derby 18 » 19 Feb 2016, 09:16

Jan,
Ik ga zeker een keer langskomen. Je hebt me nieuwsgierig gemaakt.
Ik geef je wel een seintje wanneer je de koffie mag gaan zetten ;)

Jaco
Derby 18

info:

Vorige

Terug naar Techniek algemeen stalen schepen