door enzoishet » 21 Mei 2014, 21:16
Jullie moeten je echt allemaal diep schamen !!
Jan ofwel Wolf1 is een vakman en heeft giga veel kennis en ervaring. Op alle forums zullen er teksten en woorden worden geschreven welke op meerdere manieren zijn te interpreteren.
Nu is Jan blijkbaar even stil en hebben jullie helemaal niks behalve Hans van Vuuren die toevallig ook nog wel heel erg veel weet. Hans is ook vaak de boel aan het afkraken en zn teksten werken ook niet altijd even motiverend als je bijvoorbeeld net een kruisertje hebt gekocht met al je goede bedoelingen en je voor het eerst op dit Forum komt.
Zelf heb ik denk ik ook een goed werf schip en ook bij ons valt van alles te verbeteren of te veranderen als dat echt nodig zou zijn. Ik weet zeker dat als Jan (Wolf1) bij mij aan boord komt dat hij spontaan jeuk krijgt echter is het mijn boot en is het verder dik ver voor elkaar.
Ik zal wellicht het eea met ene voorbeeld uit proberen te leggen :
Zelf heb ik 2 nieuwe brandstof tanks laten maken voor in onze boot. De oude tanks waren niet voorzien van mangaten en waren rond. Bij het laten maken van nieuwe tanks kom jet direct voor aan aantal keuzes te staan :
- staal of kunststof
- rvs of niet
- rond of rechthoekig
- is 300 liter wel genoeg of zal ik lekker naar de 500 liter gaan
Over deze bovenstaande vraagjes kunnen we met zn alle dagen blijven mailen en elkaar wel 100 x proberen te foppen. Ik heb zelf ene keuze gemaakt waarvan ik de div. meningen heb verzameld. De uitkomst zal voor de een helemaal tip top zijn en de ander zal zeggen waarom toch niet zus of waarom toch niet zo.
De mening van Jan (wolf1) is duidelijk en eenvoudig geformuleerd. In zn uitleg blijft er weinig tot geen ruimte over voor een verdere discussie. Dus of je doet het zoals hij je adviesserd of je doet het lekker op je eigen manier.
Wolf zn manier is de beste en die van je zelf is at jij er zelf van denkt en vind.
De toon die Wolf zingt lijkt voor vele redelijk vals echter is het een prachtig zuiver geluid waar je goed naar moet luisteren om te berijpen wat hij bedoeld of waar hij heen wil. Als wel met zn alle nu gaan piepen over de toon dan is het wel erg ver gezocht met het verzamelen van kennis en kunde middels dit forum en deze personen.
Dus wees verstandig en maak je keuzes op basis van het tentoongestelde en hou op met de manier waarop.
Wolf ofwel Jan heeft gewoon gelijk en dat gaan jullie en ik never nooit niet veranderen en dus maak er dankbaar gebruik van en toon je zelf.
Als je ook nog eens stom gaat praten of domme vragen gaat stellen dat is het hek helemaal van de dam.
Dus denk maar eens goed na over wat er is gezegd en is geschreven en maak dan de balans nog eens op.
Voor iedereen die nu weer tegen mij iets zou willen zeggen, niet doen heeft niet zoveel zin want dit is gewoon zoals het is ofwel "en zo is het"
Groet,