Martin65 schreef:Ik heb begrepen dat de Side-power boegschroeven daar een beveiliging voor hebben. Onze boot staat sinds gisteren op de wal, kunnen we nu de boegschroef gaan demonteren.
Martin65 schreef: .........De (Albright) relais schakelen goed, en ik meet beide kanten 24,6Volt (zonder belasting want de boegschroef draait niet meer)
................Volgende stap is de 24V direct op de motor zonder de relais.
Martin65 schreef: .........Het gaat om de 24V variant en dan zou hij 3.7KW moeten zijn. De relais zijn Albright SW 65A - 24
Martin65 schreef: .........Doet de boegschroef het dan nog niet ga ik deze demonteren en nakijken.
Martin65 schreef:Ik ga het zeker proberen. Maar twijfel wel of 50kgf genoeg is voor een stalen kruiser van ruim 12 meter.
Zijn er meer mensen met een dergelijke boegschroef en deze lengte?
Martin65 schreef:Ik ga het zeker proberen. Maar twijfel wel of 50kgf genoeg is voor een stalen kruiser van ruim 12 meter.
Zijn er meer mensen met een dergelijke boegschroef en deze lengte?
Terug naar Techniek algemeen stalen schepen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten