van mij ook een paar fototjes dan, het oude plateau was 40cm de bak is 55 cm geworden, meer ruimte op te zwemmen en net niet te groot om niet meer mooi te zijn.
de boot is achterin iets omhoog gekomen maar dat word weer gecompenseerd door de rubberboot in de davids.
qua vaareigenschappen merk ik dat de boot minder achterover duikt bij gasgeven, iets minder golven trekt bij rustig varen. en gek genoeg loopt hij iets rechter achteruit.
tank is een nuova rade van ik geloof 100 L, past echt precies zo.

oude situatie

oude spul weggeslepen en achterkant kaal geslepen voor ribben

Ribben erin

het begint vorm te krijgen

frame erin voor de tank

tank geplaatst en vastgezet met spanbanden. dat aluminium deel tegen de spiegel heb ik erin gemaakt omdat ik bang was dat ik met lassen de tank zou beschadigen

bovenplaat erop met luik erin zodat ik altijd nog bij de slangen kan.

langzaam in de verf

en het eindresultaat. aan de waterlijn zie je dat de boot nu iets voorover ligt, maar als de rubberboot in de davids hangt merk je er niks meer van.
al met al een heel project geweest welke ik samen met een zeer handige maat van me heb gedaan, we hebben van te voren alles uitgemeten en het materiaal is daarna op maat uitgesneden. zaten nog wel wat aanpassingen aan maar paste redelijk allemaal. materiaal kosten zullen tussen de 1000 en 1500 gezeten hebben weet het niet precies meer. al 2 zomers verschrikkelijk veel plezier van gehad zeker qua zwemplezier voor de kinderen(van het grotere plateau)
oh en voor de roest haters rest van de boot is vorig jaar van boven tot onder aangepakt qua verfwerk

m.v.g Arco