Hallo,
hierbij biedt ik mijn yamaha 9.9 4takt werkmotor aan die een kortstaart is, het is een goeie motor die moet worden bestuurd dmv een afstandbediening., er zitten 2 schakel kasten bij, een yamaha 701 en een zware schakelkast waarvan ik het merk niet weet, maar het is een solide!, de motor is elektrisch gestart dmv een contact slot die je bv voorin in je boot kan monteren, er zit een sleutel bij die je moet omdraaien voor contact en aanzetten etc.
ook zitten er 2 afstandbedieningskabels bij van ong 2m geloof ik, en er zit een accu bij.
Het enige wat er moet gebeuren, is een kabelklemmetje kopen die je op de motor moet zetten om de kabels vast te maken, kost 20 euro online.
Voorderest is het een goeie motor!
Voor fotos moet je me even whatsappen, want het is een pokkewerk om hierop te zetten
Ik heb ook nog een vega pioneer sport die niet lek is, maar moet lichtelijk opgeknapt worden (middagje werk)
De boot mag voor een spotprijsje weg. Is zonder trailer
Optehalen in alkmaar
me nummer is 0648363720 , liefst whatsappen, maar als je wilt bellen, stuur dan eerst even een sms en dan neem ik wel contact met jou op (aangezien ik af en toe gebeld word door bulgaren etc haha)
Je kan me ook mailen : Timoraar@hotmail.com
Mvg Timo