ik benr riny en heb samen met me vriendin een tjeukemeer kruiser aangeschaft van 7meter 80cm en hebben deze Oeps genoemd . met een sole diesel mini 34 30pk uit mijn blote hoofd. ik heb altijd gevaart met me ouders en ook me oom en peet oom hebben een boot dus het was een kwestie van tijd dat ik er ook een ging aan schaffen aangezien het varen me altijd bevallen is. de boot is van binnen nog in goede staat in de stuurhut echter 2 lekjes in de voor ramen helaas maar dit word tijdelijk verholpen door een kit randje in de rubbers maar volgend jaar staat op de planning de gehele buiten kant te renoveren in de zin van schuren plamuren lakken en de ramen vervangen. naar hemelvaart gaat onze boot even het water uit om 1 afsluiter van de wc te repareren en de onderkant even te bekijken en nieuwe antifauling met een nieuwe waterlijk erop te zetten dit was het eigenlijk wel ik zelf ben ook een blog begonnen waar ik alle ervaringen van het varen en klussen op bij ga houden. zie http://www.oepsblog.nl
zie hier onder een van de vele fotos die ik heb