Cupa boegschroef vraag

Re: Cupa boegschroef vraag

Berichtdoor Kwokko » 15 Jun 2022, 09:59

sinty schreef: ................ maar zolang er geen laadspanning is van de dynamo .

sinty schreef: En vermoed zelf dat het toch door de panelen komt.

Dat weet je pas, als je de panelen loskoppelt van het systeem,en het dan kunt controleren.
Kwokko
 

Re: Cupa boegschroef vraag

Berichtdoor sinty » 15 Jun 2022, 11:31

Inderdaad kwokko dat gaat gebeuren @beemer ik reageer niet lomp maar loop lang genoeg mee in de techniek en mijn vraag begon met een amperemeter.en een blokje met 2 plussen die ik niet herken maar jij komt nu over dat je op jomanda gaat lijken je ziet mijn schip al afbranden. Terwijl je m nog nooit heeft gezien. Ik vaar er nu 2 jaar mee bijna wekelijks en zonder problemen alles is technisch ook in orde. Alleen een scheepje heeft meerdere eigenaren gehad die allemaal op hun eigen manier iets aansluiten dat herken je vast en daar ben ik nu mee bezig Het kijken hoe het zit en waarom. Ik loop geruime tijd mee in de techniek en dan heb ik het niet over de google wijsheid. Wat iedereen tegenwoordig heeft. Maar gewoon de ervaring. Wolf krijgt mijn bevindingen in de loop van volgende week. Dat blijft toch de man met de meeste wijsheid.
Gebruikers-avatar
sinty
 
Berichten: 302
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 20:38
ligplaats: wsv de vlietopper
info: van lent kruiser
11 x3.60
b en h schroef
80 pk ford lehman 4 cill
d.v h . 2.35

Vorige

Terug naar Voortstuwingstechniek elektro/hybride

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten