Jan Huibers schreef:@luctor, het is een heel duidelijk voorbeeld van Enzoishet en hoe je erbij komt dat ik moderator zou zijn weet ik niet maar het is niet zo.
@Jan, excuus, mijn fout.
Ik blijf het oneens met jullie en wel om het volgende;
Wat we op het web schrijven, staat daar voor eeuwig, we hebben er geen controle over.
Ik weet niet hoe dat met jullie zit maar ondanks dat ik eerlijk van aard ben, van goede wil en een menslievende inslag heb, is het mij niet gelukt om de afgelopen 52 jaar door te komen zonder grote fouten te hebben gemaakt, voor sommige schaam ik mij nog immer.
Lang leve het internet en onze vrijheid van meningsuiting, we smijten die gebeurtenissen het web op en daar blijft het voor eeuwig staan
Mijn motto, benoem het goede en laat het slechte voor rekening van hij die daar verantwoordelijk voor is.
De goede is dan benoemd en aangeprezen zoals hij dat verdient, de slechte is vrij om zichzelf te verbeteren, zodat hij ook als goede kan worden genoemd.
Als dan schroevenboer "X" zijn werk niet goed doet, wordt hij hier ook niet aanbevolen
Naar mijn mening heeft die ongelimiteerde vrijheid van meningsuiting al veel te veel mensen EN bedrijven onherstelbaar beschadigd
Uit bovenstaande visie is mijn kritiek voortgekomen. Vuuren adviseerde naar Hartog te gaan, zonder Jooren af te kraken.