ik heb vorig jaar in augustus een ten broeke kruiser van 7.80 lang gekocht.
de prijs van de boot viel mee, maar dat kwam ook omdat er wat werk aan was, ik zit zelf in de techniek dus dat leek me allemaal wel te doen. er stond een Mercedes om 636 in , na een tijd viel mij op dat de koppakking lek was. daarom heb ik een monteur gebeld en een factuur laten maken voor n nieuwe pakking en wat andere onderdelen. die prijs viel nog mee. maar hij had ook fotos laten maken van de kop zelf. daar zaten scheurtjes in (naderhand kwam ik erachter dat dat kwam omdat hij warm was gelopen omdat de vorige eigenaar te veel van de motor vroeg toen ze tegen de stroom invoeren) omdat te laten reaparen vond ik te duur. daarom heb ik ervoor gekozen om de boot uit het water te halen en bij mij thuis weg te zetten omdat ik toch nog meer op moest gaan knappen. nu ben ik daar zover mee dat ik een andere motor moet gaan zoeken. zelf ben ik niet echt thuis in de dieselmotoren. mijn voorkeuren gaan uit naar een compacte motor die betrouwbaar is en waar ik lekker mee kan tuffen. hopen dat jullie nog wat tips hebben voor mij
mvg.