jkb schreef:En hier zie je bij het plaatje van de motor bij het fijnfilter een soortgelijke situatie als bij de gemariniseerde DAF van Wolf1.
https://link.marktplaats.nl/m2282797995 ... ios_tablet
Wolf1 schreef:Dat is dus niet zoals het moet zijn, zo staat de 1.5 kg/cm² vuldruk dus op de verstuiver retour ! ! !
Ondanks het terugslagklepje in de bout aan de andere zijde van dit leidinkje.
Je verstuivers vinden die druk niet leuk en je smeerolie ook al niet
En dat 3/8" UNF banjoboutje hoort de filter ontluchting te zijn.
Allemaal handige buurman oplossingen ?
Heb je foto's laten zien hoe het moet.
Die foto's geven ook aan, hoe brandstofslangen er uit horen te zien, en dus niet van die staal omvlochten rotzooi waar de rubber kwaliteit niet van is te bepalen !
Gr. Wolf1
jkb schreef: Dus die zal het nog wel even uithouden.
Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten