Reklame

algemene discussies

Re: Reklame

Berichtdoor gast » 07 Jan 2014, 22:41

Waar maak je je druk om Lotte? Gerelateerde sponsoring om een forum draaiend te houden waar jij gratis informatie kan halen.Zoals ik reeds schreef is dit in het begin al een open optie geweest waar niemand kritiek op gaf, ook jij niet.
Yourbb is een onbetrouwbaar hoster gebleken, daarom de overgang naar een betrouwbare variant, kost geld.
Dit forum is geen vereniging oid dus eisen van openheid is niet aan de orde, wees gewoon blij dat mensen tijd en energie steken om toch nog een redelijk alternatief te laten draaien.
Heb je moeite met "verstrengeling" dan kan je hoogstwaarschijnlijk wel de kosten van het forum geheel op je nemen.
gast

ligplaats:
info:

Berichtdoor Wim Niessen » 07 Jan 2014, 23:05

Onvoorstelbaar dat er zoveel gez..k ontstaat naar aanleiding van iets wat iemand geheel belangeloos doet ten behoeve van alle anderen, inclusief de z..kers.
Wim Niessen
Wim Niessen

ligplaats:
info:

Berichtdoor gewoonmich » 07 Jan 2014, 23:43

@lotte,
Door mensen zoals jij kan het zomaar voorkomen dat Henk de handdoek in de ring gooit. We hebben hier een mooi forum met veel informatie. Probeer dat forum dan ook te houden. En als jij moeite hebt met de banner van Jan, dan bied je Henk gewoon aan dat je mede sponsor wordt. Dan krijg jij, mits je aan de voorwaarde voldoet ook een mooie banjer op de site.

Ik geloof dat hier op het forum echt belangeloos gehandeld wordt en dat Jan echt wel aan de voorwaarde gaat voldoen. Heb vertrouwen in de medemens. Wordt mede sponsor en ik zie geen problemen meer.

Houden wij er een mooi informatief forum aan over!
Gebruikers-avatar
gewoonmich

ligplaats: Achter het huis ;)
info:

Berichtdoor pleziervaarder » 07 Jan 2014, 23:53

Tja, als je op je vragen uitgebreid antwoord van diverse zijden hebt gehad en er toch over door blijft gaan dan heb je volgens mij een plaat voor de kop of je begrijpt er echt niks van.
Ik denk dat Henk de verstandigste opmerking gaf door er niet meer op te reageren.
pleziervaarder

ligplaats: IJsselmuiden
info:

Berichtdoor Lotte » 08 Jan 2014, 00:16

Tja, wat ben ik een zeikerd, of waar maak ik mij druk om?

Ik stel alleen maar vragen, waar ik geen antwoord op krijg. Maar veel plezier er mee en hou vooral vast aan het idee dat Jan alles belangeloos doet!

Ik stop nu deze discussie!
Gr Lotte
Gebruikers-avatar
Lotte

ligplaats: Sint Nicolaasga
info: Venema Gillissen vlet 10.50 x 3.60

Berichtdoor Jan Huibers » 08 Jan 2014, 00:50

Lotte, in eerdere reactie's is door Henk en ook anderen uitgelegd wat het belang is van een banner op op dit forum. Met je laatste reactie laat je blijken dat dit nog niet duidelijk is voor je. Mocht het toch duidelijk worden dan zal je begrijpen dat het inderdaad in mijn belang is dat er een link uitwisseling plaats vindt.

Kennerlijk ben je het daar niet mee eens. Kennerlijk verwacht je van Henk dat hij dit (naast al het werk aan het forum) dat hij zelf de hosting, domeinregistratie ect zelf betaald. Of wellicht had je een andere oplossing in gedachten. Die hebben we dan niet gehoord toen het vorige forum zo dramatisch slecht begon te lopen.

Ik heb toen contact opgenomen met Henk om over het trage onwerkbare forum te praten en voorgesteld dat we zouden verhuizen naar een nieuw domein en nieuwe (betaalde) hosting. Ik zou dan alle kosten op me nemen. Als Henk dan klaar zou zijn met het titanenkarwei (a l l e s met de hand overzetten... 1 voor 1) zou hij tijd vrij maken om de linkuitwisseling aan deze kant in orde te maken. Dezelfde linkuitwisseling die we op vele andere site's zoals Nautilink gratis hebben.

Ik sprak Henk vanavond, dit gezanik om mijn banner onderaan vindt ik niet tof ofzo namelijk... We hadden het erover dat het ook heus geen probleem is om meer banners te plaatsen, plaats genoeg nog, de mijne kan gerust een stuk kleiner ook. Het is dan aan Henk om te bepalen wat dat kost en zolang jij (Lotte) geen belang hebt bij een banner laten we die ruimte liever aan de mensen die daar wel belang bij hebben.

Wat mij betreft gaat dit topic op slot, ik ben duidelijk genoeg geweest en vindt dit draadje nu niet bepaald reclame voor dit forum. Verdere communicatie hierover kan ook per PB.
Gebruikers-avatar
Jan Huibers

ligplaats: Heukelum
info:

Berichtdoor gast » 08 Jan 2014, 07:59

Het is hoe het is, de banner staat en daar is niks mis mee. Lotte wil of kan het niet begrijpen maar dat is zijn mening hierin.
Een topic op slot gooien omdat je zijn (onterechte) kritiek niet wil aanhoren is niet de oplossing, zo snoer je de een discussie de mond en voer je de onvrede.
gast

ligplaats:
info:

Berichtdoor quichot » 08 Jan 2014, 09:17

Ha chaea! Long time no see!
Ik heb geen enkel probleem met die banner, noch met de achterliggende rechtvaardiging daarvoor. Voor wat hoort wat, en voor niks gaat de zon op.
Maar ik deel chaeas bezwaar tegen de oproep voor een slotje. Moderatoren (of direct betrokkenen) moeten daar uiterst terughoudend mee zijn. Dat zou beperkt moeten blijven voor lijntjes die verzanden in uitzichtloze scheldkannonades of persoonlijke beledigingen. Maar voor het beslechten van een discussie, waarin Lotte feitelijk alleen maar een kritisch standpunt inneemt en daar vragen bij stelt, is het een onaanvaardbaar machtsmiddel. Het doet mij ook een beetje denken aan het jengelen om een kaart door voetballers.
Een sterk forum kan wel een stootje lijen!
Wie vaart zit niet aan de grond.

Met schippersgroet, Guido
Gebruikers-avatar
quichot

ligplaats: wsv Swaenenburght Halfweg
info: motorbokschip Jonge Willem
H.Haring Wilnis 1910
20,56 x 4,10
verpl 40 ton
DAF dd575 1964
reg. varend erfgoed 2639

Berichtdoor gast » 08 Jan 2014, 09:42

Nieuw forum nieuwe kansen Quichot :D
gast

ligplaats:
info:

Berichtdoor Arthur » 08 Jan 2014, 10:18

Met een banner is niks mis als het aan de kosten bijdraagt, het enigste nadeel is dat hij erg groot is en er behoorlijk inknalt, als voorbeeld dit forum http://www.wageral.nl/oriste/index.php hier vallen ze ook goed ook op alleen zijn ze een stuk kleiner.
Almost all old truckers survive cancer, but I am still fighting against it.
Gebruikers-avatar
Arthur

ligplaats: Agios Nikolaos
info: Ik vaar met een houten kaik, een voormalige Griekse vissersboot.
6.50mx2.40mx0.70m

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat