uiteraard zal ik hier foto´s plaatsen, maar ik kan nu ff niets. De schuit licht momenteel in het ijs.
wel ben ik nu bezig alvast met het inkopen en voorbereiden enzo.
maar er word zoiezo met elektronen gelast en niet met draad. En indd hij heeft ongeveer 100 jaar las ervaring(spreekwoordelijk), hij bouwd momenteel ook weer een nieuwe schuit, stom had er foto´s van moeten maken, op de tekeningen van zoon 50 jaar terug. het enigste is dat hij last en niet meer klinkt. maar hij kijkt naar de loop van de boot. Je heb tegenwoordig heel veel van die snij pakketen en die vervloekt hij.
ze lopen nl niet. en dat klopt wel heeft hij bewezen.
Toen hij er een binnen had liggen voor onderhoud en deze weer naar buiten ging, heeft hij die schuit en de mijne naast elkaar laten varen ik en hij dus. we voeren even snel en zette te gelijk de motor uit, of vrij bedoel ik ik. Mijn schuit ging nog een meter 40 door en die ander hield bij 10 meter al enorm in.
ik had toen nooit verwacht dat dat zoveel kon uit maken. maar dan krijg je de hele geschiedenis over het kloeten en als een schuit niet liep enzo.
Ik prijs me erg gelukkig met deze man dat mag je gerust weten, hij leert me een hoop bij.