Bericht door reijmerink » wo 20 feb 2013, 19:46
Nieuwkoop, hartje groene midden, met vele grote steden er om heen, met yuppen..is denk ik niet helemaal statistisch dat wat er gebeurt in NL...grtn reijmerink
reijmerink schreef:
wat geheel nieuw is , vandaag de dag,is dat gepensioneerden ook vaak niet meer op een waardevast inkomen kunnnen rekenen.Ze worden dus bij de soberheid betrokkken in plaats van...kom op marie..we gaan op avontuur nu we 65 zijn...... grtn reijmerink
quichot schreef:
Hans, ik bedoel niet zozeer het concept houseboat of iets dat op een varend woonschip lijkt, maar meer scheepjes waarmee je vrij kunt rondzwerven zonder van walaansluiting naar walaansluiting te hoeven hoppen. Slimme, zelfvoorzienende jachtjes met minder stroom- en waterslorpende luxe gaan de trend worden. Veel topics op dit forum gaan nog altijd over de vraag hoe we de vanzelfsprekende luxe van thuis aan boord kunnen meenemen. Ik denk dat die trend zijn langste tijd heeft gehad.
reijmerink schreef:
By the way,,hoe met je acculader? nooit tegen gekomen op marktplaats..grtn frits reijmerink
vuuren1 schreef:
Je nam 2005 met de cijfers als voorbeeld maar toen zaten we in een groeiende economie en dat werkt tussen de oren heel anders dan 2013 met onheilspellende berichten over inleveren, bezuinigen, sluiting van verzorgingstehuizen, ontslagen, bezit opeten, ouderenzorg fors uitkleden etc.
quichot schreef:
Uiteraard hebben werklozen minder te besteden, maar in 2005 waren er ook werklozen. Het percentage werklozen onder de beroepsbevolking is sindsdien gestegen van 3% naar 5,8%. Zonder die toename van 2,8% te willen bagatelliseren, het is per slot bijna een verdubbeling, is het dus bepaald niet zo dat alle werklozen van nu in 2005 volop werk hadden.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers