Als je met tig zou lassen heb je geen last van spetters, maar warmte eromheen heb je natuurlijk altijd..
Wel een mooie oplossing zo..
M.v.g.
Daarvoor gebruik ik blusdekens, goedkoop en supereffectief.
Als je met tig zou lassen heb je geen last van spetters, maar warmte eromheen heb je natuurlijk altijd..

Als je met tig zou lassen heb je geen last van spetters, maar warmte eromheen heb je natuurlijk altijd.
pascall schreef:Helaas niet in mijn bezit en ook geen ervaring mee.
Mvg, Pascal.
Amersfow schreef:TIG is natuurlijk erg mooi, maar met electroden ben je wat veelzijdiger, dan kun je ook iets buiten lassen. En de tegenwoordige inverters zijn heel handzaam en je hebt alleen electroden en (kracht)stroom nodig. (ik heb thuis geen krachtstroom dus zit op 230v, maar dat gaat toch minder lekker).
Amersfow schreef:TIG is natuurlijk erg mooi, maar met electroden ben je wat veelzijdiger, dan kun je ook iets buiten lassen. En de tegenwoordige inverters zijn heel handzaam en je hebt alleen electroden en (kracht)stroom nodig. (ik heb thuis geen krachtstroom dus zit op 230v, maar dat gaat toch minder lekker).
He' Pascal, wel bij de les blijven, ook als je het druk hebt ! Die mensen doen hun best en denken met je mee, zien al je reeds vervaardigde kunstwerken op deze site voorbij komen en nu vertel je ineens dat je geen TIG. lasapparaat hebt ?
Doet de buurman dan al dat laswerk voor je ?
Mooi compact motortje, wel veel moeilijke rubber slangen !
zag ik liever in rvs. met silicone rechte verbinding stukjes, welke je zo op lengte af kan snijden.
Dat stuk rechte pijp boven het olie filter lijkt me ook niet handig, maar misschien voor als je, je lasapparaat hebt terug gevonden !

pascall schreef: Ja inderdaad veel rubber op het karretje maar daar gaat lucht door dus niet zo bezwaarlijk, bij de nieuwe motor is het niet veel beter.
Ik weet niet of het beter is om een slang te vervangen voor rvs, betekend meer verbindingen en rvs is ook niet heilig.
Die recht pijp boven het oliefilter zit niet in de weg voor het vervagen van het filter, daar is ruimte genoeg voor.
Mvg, Pascal.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers