Bericht door klaas » za 06 okt 2012, 18:26
ja das moeilijk, ik denk dat je bij de eerste punten al moet gaan stoppen met keuren, en de opdrachtgever bellen met de mededeling wat er nu al aan mankeerd en er nu nog geen kosten zijn gemaakt verder.
als je na de keuring pas komt met een a4tje vol dan denk ik dat je beter bij punt 1 al moet bellen.
en de eerste punten vind denk ik ook snel bij zulke auto´s, oa bandprofiel of remleiding inspectie. of remdruk koplamp instelling.
als een van deze makkelijke dingen welke nog geen echte test zijn al buiten de boot vallen gewoon bellen en mensen op het ergste voorbereiden en dan explosiet toestemming vragen om de keuring af te maken.
of auto naar buiten en laat ze maar komen kijken en laat ze wat zien en dan formulier ondertekenen.
ben jij gedekt en anders tot ziens. kost je mischien een klant, maar ook een hoop elende. en ik denk dat je in zoon geval beter eerlijk kunt zijn, zijn mensen je echt dankbaar voor, en als je zo eerlijk bent dan denk ik dat je dan het werk wel binnenhaalt ipv na de keuring melden wat er allemaal aan mankeerd.
denk dat ik dat ook niet zo leuk zou vinden als het achteraf zoon lijst wordt.