Reklame

algemene discussies

Re: Reklame

Berichtdoor Byl54 » 07 Jan 2014, 08:47

Beste Henk, is er een prijslijst, waar moet ik aan denken voor het plaatsen van een banner.
Gebruikers-avatar
Byl54

ligplaats: Nieuwegein
info:

Berichtdoor Lotte » 07 Jan 2014, 17:59

Ben wel benieuwd naar het antwoord!
Gr Lotte
Gebruikers-avatar
Lotte

ligplaats: Sint Nicolaasga
info: Venema Gillissen vlet 10.50 x 3.60

Berichtdoor henkvd » 07 Jan 2014, 20:08

Een banner plaatsen is mogelijk, maar er zijn 2 voorwaarden waaraan voldaan moet worden.

- De banner moet watersport gerelateerd zijn.
- Om een banner te plaatsen, moet er ook een banner van het forum op de website geplaatst worden van het forum

De kosten is het minst belangrijk, dat hangt af van het aantal banners die op het forum zichtbaar zijn, deze moeten samen de jaarlijkse hosting en domein kosten dekken.

Om een idee te krijgen wat deze kosten zouden kunnen zijn, Google even dan is dat snel genoeg duidelijk.

Wat zijn de voordelen van het kruislinks plaatsen van de banners op beide sites, dat heet zo hoog mogelijk in de ranking komen van Google van de betreffende sites, daar heeft een ieder profijt van, op de derde pagina staan betekend dat je niet gevonden wordt door iemand die op zoek is.
Op pagina 2 ben je al kansloos, om gevonden te worden.
henkvd
Beheerder

ligplaats: Almere
info:

Berichtdoor gast » 07 Jan 2014, 20:18

Momenteel staat dit nieuwe format ook niet hoog in de ranking, sterker nog, als je zoekt op watersportforum.eu kom je op het zeilersforum terecht. Dit laatste omdat je daar de naam van dit forum als onderschrift gebruikt.
gast

ligplaats:
info:

Berichtdoor henkvd » 07 Jan 2014, 20:26

chaea schreef:Momenteel staat dit nieuwe format ook niet hoog in de ranking, sterker nog, als je zoekt op watersportforum.eu kom je op het zeilersforum terecht. Dit laatste omdat je daar de naam van dit forum als onderschrift gebruikt.

Ja die worden beter bezocht door de bots dan hier, dat is niet gek natuurlijk het heeft tijd nodig en de grijze vaste bezoekers moeten langer hier aanwezig zijn.
Het oude forum domein scoort ook een stuk beter, die is voor bezoekers al helemaal afgebouwd maar de bots hebben om die reden nog steeds volledig toegang, tot veel meer topics, bij het stijgen van de ranking hier, zal daar steeds meer info gewist worden.

Niemand zoekt natuurlijk naar watersportforum.eu dan heb je het al gevonden.

zoiets zou logischer zijn: watermota carburateur defect

Kom je vanzelf hoog in de Google ranking, nee dat gaat niet vanzelf anders zou iedere website bovenaan staan, dat wordt slecht leesbaar.
henkvd
Beheerder

info:

Berichtdoor Lotte » 07 Jan 2014, 21:44

Misschien kijk ik niet goed, maar als het er wel op staat dan is het niet duidelijk, maar ik zie op site van Huibers geen link naar dit watersportforum.
Gr Lotte
Gebruikers-avatar
Lotte

Berichtdoor henkvd » 07 Jan 2014, 21:44

Lotte schreef:Misschien kijk ik niet goed, maar als het er wel op staat dan is het niet duidelijk, maar ik zie op site van Huibers geen link naar dit watersportforum.

Nee, Jan kan het niet zelf en daar wordt aan gewerkt, beide handje.
Ik zal de link plaatsen als de website bouwer van Jan een gaatje heeft gevonden om het erin te verwerken, even geduld, die jongens hebben het druk zat dus dat is niet morgen, maar eerder over 2 weken.

Nu tevreden ?

En ook duidelijk dat IK er niets aan over wil houden.
De banners hoesten gezamenlijk de jaarlijkse kosten van hosting en domeinregistratie op.
Ik begin een beetje geïrriteerd te raken door de insinuatie dat de illussie wordt gewekt dat er wat overblijft, het antwoord is en blijft nee helemaal niets.
henkvd
Beheerder

info:

Berichtdoor Lotte » 07 Jan 2014, 22:04

Ik denk niets! Ik stel alleen maar vragen over zaken die mij niet duidelijk zijn. Wel blijf Ik bij mijn standpunt dat zodra er op een forum als dit een zakelijk aspect wordt betrokken, het voor iedereen duidelijk moet zijn en iedereen dezelfde rechten zou moeten hebben. En ik vind dat als je een voorwaarde stelt, dit bij Jan voor elkaar had moeten zijn. Geef het goede voorbeeld zou ik zo zeggen. Nogmaals, dit komt omdat het bij deze banner om zaken gaat en niets meer met de hobby te maken heeft.

En.......bij de handje? Alsjeblieft, ik respecteer jou, dus graag andersom ook!
Gr Lotte
Gebruikers-avatar
Lotte

Berichtdoor henkvd » 07 Jan 2014, 22:07

Zucht ik zeg niets, wil je het niet begrijpen of snap je het echt niet, wat had je dan in gedachten wat er onderaan zou kunnen staan
Het Libelle forum.

Lotte 1 ding weet ik zeker, de laatste 2 jaar heb ik ca 100 euro uitgegeven aan het forum, daar hoef ik niets van terug, het is fijn dat anderen dat nu van me overnemen. Verder zal ik niet meer in dit Topic reageren en alleen als Jan's website bouwer klaar is de link plaatsen, ik heb genoeg geschreven en irriteer me alleen nog maar.
henkvd
Beheerder

info:

Berichtdoor Byl54 » 07 Jan 2014, 22:24

Beste mensen, ik vind het een goede zaak dat Jan wilt adverteren en twijfel zeker niet aan de goede bedoelingen van Henk. Zelf zou ik het normaal vinden als bv. Van Vuuren gratis zou mogen adventeren, een aantal mensen zetten zich buitengewoon in om deze site draaiende te houden. Deze man ( ik dus) zet zich niet zo buitengewoon in, maar plaatst wel eens een berichtje en wil misschien ook wel eens een keertje een bannertje plaatsen, daarom is het volgens mij geen bijzondere vraag wat de kosten zijn en als er mensen zijn die hier wat aan overhouden wat mij betreft geen enkel bezwaar, zker gezien de hoeveelheid werk die enkele hier insteken. ook kan ik mij voorstellen dat jij Henk en de andere dragers van dit forum er een aantal weken over na moeten denken. Dus tot over een paar maandjes dan stel ik deze vraag weer. Groeten en volhouden.
Gebruikers-avatar
Byl54

ligplaats: Nieuwegein
info:

VorigeVolgende

Terug naar Steigerpraat