Allereerst zal ik me even voorstellen. Ik ben Collin en ben eigenlijk totaal nieuw in de watersportwereld.
Ik heb van een familielid een boot voor weinig overgekocht, ze hebben deze boot geloof ik zon 20 jaar gehad ofzo, maar door ziekte en overlijden heeft de ander er geen tijd meer voor. De boot is al die jaren hun trots geweest, dus ze zijn blij dat deze in de familie blijft!

De boot staat op papier als een Beja Kruiser, echter heb ik me laten vertellen dat het geen Beja is, en dat het stuurhut aangepast is. Iemand een idee wat dit dan wel voor boot is?
Verder is de boot van voor tot achter in totaal 7,30 m. Er ligt een Volvo Penta MD6A in.
Het bootje staat nu al een ruime tijd op de wal, waardoor hij van binnen en buiten wel wat opgeknapt moet worden. Ik zie dit als een leuk project en kan niet wachten om er aan te beginnen!
Wat ik wil doen:
- Buitenkant van de boot schilderen, dus de onderwater lijn en de rest.
- Binnenkant van de boot schilderen, dus het staalwerk en het hout opnieuw lakken.
- Motor en motorhuis schoonmaken, dus alles wat onder de olievlekken zit schoonmaken.
- Dak vernieuwen.
- Kajuitzeil vervangen/repareren.
Ook ga ik waarschijnlijk de kussens opnieuw laten bekleden.