Goed zal me maar opnieuw voorstellen hoewel dit al op het "oude forum" gebeurd was, maar nu met een foto van men scheepje, een hele tijd niet meer geschreven maar wel altijd stipt gevolgd en het blijkt nog steeds, naar mijn bescheiden mening, het betere forum wat kennis inhoud.
Reden is in feite dit :
@ Hans (Van Vuuren) gisteren aan het werk op men schip voorin hoorde een (stille) motor van een binnenvarend schip draaien keek door de patrijspoort en zag een blauwe romp op een meter voorbijvaren en daar leek maar geen einde aan te komen
Mijn ligplaats is op het einde van de steiger in de club en dacht eerst een binnenvaartschip die problemen heeft (net achter mij is er een kade voor schepen die graan lossen en die liggen vaak tot op één meter van mij).
En Hans, het bleek een bekende van jou te zijn Peter met zijn echtgenote op hun Barracuda.
Gisteren en vandaag leuke gesprekken gehad waar ik toevallig jouw naam noemde als scheepsbouwer (in één van mijn eerste postings had ik al gesteld dat je mooie schepen ontwierp) die op een watersport gerelateerd forum actief was.
Hij kent je heel goed (ik weet ook het waarom maar ik hoef dit niet op het forum te pennen behalve) dat hij vol lof over jou sprak.
Vandaag het schip bezocht...nog nooit eerder zo een (tot in het kleinste detail) perfect schip gezien), los van het feit dat het eindeloos mooi is (is zelfs een understatement) is het binnen wow.
Fijne mensen zonder meer.
Mijn scheepje verbouwen...is een slakkengang geworden want in 2013 het verdict : om medische reden verbod te rijden met vrachtwagen, gezien mijn leeftijd geen kans op ander werk gevolg inkomen meer als gehalveerd dus veel plannen die ik had in de dieperik, hoewel ik er in oktober eindelijk ga in wonen.