Bericht door Adema » ma 11 nov 2013, 07:47
Gefeliciteerd,
Lijkt mij een goede keuze.
Mvg
Adema
ad gevers schreef:Bericht door ad gevers » ma 11 nov 2013, 00:50
Ik heb de werf opdracht gegeven om een nieuwe Craftsman te monteren inclusief keer koppeling,
phytondrive, nieuwe natte uitlaat, waterlock, waterafscheider, beluchter, etc. etc.
Wat ik totaal hiervoor ga betalen is niet mis maar als ik alles bereken helemaal verklaarbaar.
Part of the deal is; de boot kan bijna de hele winter in de hal zodat ik aan het interieur kan werken.

kajoe schreef:ik begin een beetje te twijfelen gezien dit laatste verhaal ,je zou haast gaan denken dat het een timray hater is .
heb vroeger eens een klant gehad in zijn schip stond toen een 4jaar oude deutz 700 pk jaren goed gevaren ,hij lied ons komen of de smeerolie wel goed was zijn motor zat finaal in de prak mannen van castrol er bij voor onderzoek ,later bleek dat de olie die in de motor zat niet van castrol was ,bleek hij had ergens bij een handelaar een partijtje goedkope olie op de kop getikt een mengsel van rotzooi ,wat ik maar wil zeggen dat als men goedkope rotzooi in de motor doet hij vrij snel in de prak kan lopen ,zelf gebruik ik weer merk olie en haal deze bij een bunker station wel wat duurder maar safe .
wat ze voor dat ik deze boot kocht aan smeerolie verstookte weet ik niet ,stond een Halfords busje aan boord.
enne uit zeer goede bron craftsman komt uit de zelfde koker als timray en enkele andere gevallen.
swblom schreef:Kajoe kun je iets meer vertellen over die overeenkomst (koker) tussen de door jou genoemde motoren? Dan ben ik met name geïnteresseerd in de marinisatiedelen en keerkoppeling.
Terug naar Voortstuwingstechniek Diesel inboard
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers