Veiling watersport

Veiling watersport

Berichtdoor broekie » 15 Okt 2020, 19:11

Onderhoud is behoud
Gebruikers-avatar
broekie

ligplaats: Roelofarendsveen
info: Kotter 11,50 mtr. Bouwjaar 2014 refit 2021.

Re: Veiling watersport

Berichtdoor stefan » 15 Okt 2020, 20:35

Dat is wel gek, gaat over verkoop van spullen van botenwinkel.nl, tenminste, dat staat op de bestelwagen in de veiling.
De site botenwinkel.nl is (nog?) gewoon in de lucht. Ik zou daar dan maar even niets kopen...
stefan

ligplaats:
info:

Berichtdoor bas » 15 Okt 2020, 22:06

Waarom niet? Tis BVA, hoeft niet per se een faillissements verkoop o.i.d. te zijn. Gewoon aangeboden om ruimte te creëren in het magazijn voor de lijn van volgend jaar kan ook
Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure you are not, in fact, surrounded by assholes.
Gebruikers-avatar
bas

ligplaats: Krimpen aan de Lek
info:

Berichtdoor Yep » 15 Okt 2020, 22:07

Denk het ook.
Ik vind nergens failissementsmeldingen o.i.d.
Gebruikers-avatar
Yep

ligplaats: Europa
info:

Berichtdoor stefan » 15 Okt 2020, 22:27

Ik dacht dat dit altijd stoppende bedrijven of faillissement verkopen waren, maar ruimte maken zou inderdaad ook kunnen dan...
stefan

ligplaats:
info:

Berichtdoor Kwokko » 16 Okt 2020, 00:54

bas schreef:Gewoon aangeboden om ruimte te creëren in het magazijn voor de lijn van volgend jaar kan ook

Zou dat dan ook gelden voor de 2 voertuigen van diezelfde firma,bootwinkel punt nl dacht je?
Te weten een Fiat Fiorino van 2011 die een laatste tenaamstelling heeft op 19-okt-2018 en de Jeep Renegade grijs kenteken , laatste tenaamstelling op 2 september 2020,kortgeleden dus.
Komt een beetje vreemd over als zijnde "ruimte vrijmaken in het magazijn",met iets wat ze amper anderhalve maand in hun bezit hebben .
Jij mag daar gerust in geloven hoor,maar ik geloof er geen bal van.
De kavels 246 en 247 zijn voertuigen.
Maar ja, misschien willen ze ook wel meer ruimte op hun parkeerplaats hebben,dat kan natuurlijk ook nog. :lol: :lol:
Kwokko

Berichtdoor broekie » 16 Okt 2020, 08:04

Misschien een laatste stuiptrekking voor faillissement.
Per opbod zakken de prijzen denk ik meer als de bank of belastingdienst gaat verkopen.
Onderhoud is behoud
Gebruikers-avatar
broekie

ligplaats: Roelofarendsveen
info: Kotter 11,50 mtr. Bouwjaar 2014 refit 2021.

Berichtdoor Amersfow » 16 Okt 2020, 09:10

Dan heb ik met ze te doen. Lijkt me echt een ellende. Veel stil verdriet, mede door die corona gekte.
Gebruikers-avatar
Amersfow

ligplaats:
info:

Berichtdoor bas » 16 Okt 2020, 11:22

Corona zou ik vreemd vinden als reden, juist de handel die ze aanbieden was juist door corona niet aan te slepen afgelopen seizoen.
Maar alle watersportspullen die ik zo snel zie staan is demo/retour/gebruikt.
Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure you are not, in fact, surrounded by assholes.
Gebruikers-avatar
bas

ligplaats: Krimpen aan de Lek
info:

Berichtdoor jkos » 16 Okt 2020, 12:14

Zou dat dan ook gelden voor de 2 voertuigen van diezelfde firma,bootwinkel punt nl dacht je?
Te weten een Fiat Fiorino van 2011 die een laatste tenaamstelling heeft op 19-okt-2018 en de Jeep Renegade grijs kenteken , laatste tenaamstelling op 2 september 2020,kortgeleden dus.
Komt een beetje vreemd over als zijnde "ruimte vrijmaken in het magazijn",met iets wat ze amper anderhalve maand in hun bezit hebben .
Jij mag daar gerust in geloven hoor,maar ik geloof er geen bal van.
De kavels 246 en 247 zijn voertuigen.
Maar ja, misschien willen ze ook wel meer ruimte op hun parkeerplaats hebben,dat kan natuurlijk ook nog. :lol: :lol:[/quote]

Ik wil wel even reageren op je lachebekjes.
Stel nou eens dat dit bedrijf werkelijk failliet zou zijn gegaan, wie ben jij dan wel niet om hier zo op te reageren.
Weet jij welk menselijk leed hier eventueel achter verscholen zit?
Misschien was het wel iemand die ziel en zaligheid in zijn/haar bedrijf heeft gestoken en vervolgens zijn/haar droom om welke reden dan ook in rook heeft zien opgaan.
Ik zal het maar recht voor zijn raap zeggen ik vindt je reactie misselijkmakend.
jkos

ligplaats: Wolphaartsdijk
info: 2x240 pk Yanmar 4LHA-STP
Hydraulische Koppeling

Terug naar Hints en tips