goed de kast hebben we gemaakt en dan is het tijd om alles netjes aan te sluiten. ik ben begonnen om eerst eens rustig te
bekijken hoe en waar we het beste de kabels kunnen laten lopen rekening houdend met de klep die natuurlijk wel open
moet kunnen. achter de middenspijl een kabel gootje geplakt zodat de kabels mooi bij elkaar naar boven lopen zodat je
een scharnier punt maakt. de klokkies hebben samen 18 draden en dan kun je die natuurlijk allemaal verlengen maar dat
geeft een bos draden die in mijn ogen niet nodig zijn. ik heb gewoon wago klemmen bij de klokkies geplakt en zo verminder
ik het aantal draden van 18 naar 6 die uiteindelijk via het punt aan de bovenzijde naar de rijgklemmen gaan. tenslotte
hebben de klokkies allemaal een aardedraad, stroomdraad, een verlichting draad en drie ervan een sensor draad. de eerste
drie zijn in de wago klemmen samengevoegd zodat je verder kan met 3 draden ipv 15. de 3 sensor draden moeten wel elk
afzonderlijk naar een eigen aansluitpunt en zullen dus verlengd gaan worden. alle draadjes zijn netjes voorzien van adereind
hulsjes zodat ze perfect in de wago klemmen zitten, en elke kleur apart gebundeld voor ik de bundels tot een bundel gemaakt
heb en je niet een spaghetti zooi krijgt.
greetzz aat