Lotte schreef:@vuuren1: Mooie theorie, maar denk dat zolang er geen regelgeving is mbt veiligheid en certificaten etc. is, keuringen geen algemeen goed zullen worden. Gelukkig maar, want dat houdt de handel open. Marktplaats draagt daar ook zijn steentje aan bij. Kopers zullen hun droom achterna rennen en vanzelf ervaren wat er fout kan gaan.
Lotte schreef:Ik ben erg blij dat Hans van Vuuren mij zou willen behoeden voor een kat in de zak. Denk zelf dat zijn pleidooi een toch iets andere achtergrond heeft.
chaea schreef:Lotte schreef:@vuuren1: Mooie theorie, maar denk dat zolang er geen regelgeving is mbt veiligheid en certificaten etc. is, keuringen geen algemeen goed zullen worden. Gelukkig maar, want dat houdt de handel open. Marktplaats draagt daar ook zijn steentje aan bij. Kopers zullen hun droom achterna rennen en vanzelf ervaren wat er fout kan gaan.
Mijn ervaring met kopers is dat ze graag bedrogen willen worden. Achteraf boos, niet leuk en klagen maar vooraf de signalen niet willen zien.
Dit is heel kort en zwart wit gesproken maar wel mijn ervaring, voorbeelden te over. (transparantie voert bij mij de boventoon en hierdoor ben ik vaak handel misgelopen terwijl ik deze met mooie praatjes binnen had kunnen houden)
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers